GENERALITATI
Vehiculul este construit din trei sectiuni, unidirectional cu opt osii, podea joasa si motor.
Este destinat transportului urban si pe linii de sosea. Vagonul este actionat de patru boghiuri. Sectiunile sunt articulate si burduful este montat deasupra boghiurilor. Inaltimea podelei vagonului este sectionala respectiv 860 / 350 mm. Modulele individuale dintre boghiuri au podea joasa de 350 mm de la suprafata sinei.
ACTIONARE
Vehiculul este echipat cu 4 boghiuri tractoare, rotative, cu dubla suspensie tip KOMFORT. Rama demontabila este elementul principal al fiecarui boghiu. Fiecare osie este actionata prin propriul motor asincron de tractare asezat longitudinal.
Momentul acestuia este transferat la cutia de viteze printr-un angrenaj conic hipoid prin intermediul unui ax cardanic.
CAROSERIE
Constructia caroseriei vagonului este dintr-o rama de otel sudata din profile inchise si deschise. Placarea exterioara este din table de otel usor care sunt conectate la rama cu adaos adeziv. Profile laminate sunt conectate la caroserie cu adeziv. Pentru o trecere sigura intre sectiuni sunt folosite coridoare de mijloc. Pe o latura a vagonului sunt patru usi in doua canate cu latimea de 1300 mm pentru urcarea rapida si usoara a pasagerilor. Dotarile interioare ale vehiculului sunt fA?cute pentru a da pasagerilor standardul cel mai inalt si confort.
ECHIPAMENTUL ELECTRIC
Este folosit un echipament electric tip TV EUROPULSE cu motoare asincrone cu o putere totala de 720 kW. Cate un modulator este montat pe fiecare boghiu. Controlul si diagnoza echipamentului electric sunt asigurate printr-un sistem de control prin microprocesor CECOMM.
Echipamentul este situat in plafonul vagonului.
DATE TEHNICE
Ampatament roti (mm) = 1435
Latime vagon (mm) = 2480
Greutate vagon gol (kg) = 38000 5%
Locuri pe scaune = 61
Locuri in picioare (4 pers/m2) = 134
Locuri max. (8 pers/m2) = 329
Putere instalatA? motor (kW) = 720
Viteza max. (km/h) = 65
Acceleratie max. vagon gol (m/s2) = 1,8
Raza curbura min. = R 18 m
Raport podea joasa = 50%
Numar boghiuri tractoare = 4
Greutate de aderenta = 100%
VarioLF3/2
Se poate executa si varianta LF3/2 care este un vagon bidirectional.
Acesta are o greutate proprie de 41.500 kg si poate transporta 334 calatori (la densitatea de 8 pers/m2). Locuri pe scaune 49+4.
Restul datelor tehnice sunt identice.